Re: Problemy z kompem część dalsza

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 18 Jan 2012 - 22:14:57 MET

Dnia 18.1.2012, rageofhonor napisał(a):

> Kondensatory wygląają na zdrowe:
> http://img820.imageshack.us/img820/2130/dscn3960d.jpg
> http://img831.imageshack.us/img831/9697/dscn3961b.jpg
> http://img80.imageshack.us/img80/8412/dscn3962p.jpg

Faktycznie nie widać niczego niepokojącego. Próbowałem wypatrzeć czy
gdzieś nie ma jakiejś "zadry", np. od śrubokręta, ale niczego nie widzę.
Jak wszystko inne zawiedzie wymontuj MB i dokładnie obejrzyj, sprawdź ją
na "pająka".

> Karty diagnostycznej nie dostałem bo już wszystkie wykupili.

Daruj sobie kartę diagnostyczną bo ta nie "powie" Ci nic czego BIOS nie
"powie" w czasie POST. Jeśli ten nie "piszczy" żadnym błędem to i karta
niczego nie wskaże.

Sprawdź też komputer z innym zasilaczem. Po raz kolejny zaznaczam - to że
ten jest nowy nie znaczy, że dobry. Pomijam już jego jakość.
Albo chociaż na czas testów ulżyj mu i odłącz te dwa napędy optyczne,
które masz, tuner TV i kartę GFX (sprawdź na zintegrowanej). Jakbyś
testował z pendriva to odłącz też HDD.

> Bo serwis pewnie znowu skasuje 80 PLN i powie że jest wszystko OK.

Ja cały czas uważam, że powinieneś walczyć o to by wywiązali się z umowy,
którą wcześniej zawarliście i wyegzekwować naprawę komputera, za którą już
raz *zapłaciłeś*.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/