Re: Do Zenusia

Autor: Zenek <tywiesz_at_pot.pl>
Data: Wed 18 Jan 2012 - 15:21:13 MET

> "Zenek" jf4brl$fob$1@news.dialog.net.pl

> A jaki masz model?

Taki jak na filmie z youtube, ale to nie ma wiekszego znaczenia bo kazdy
z USB obsluguje i klawiature i mysz.

> Fragment rozmowy z Samsungiem:

Teraz widzisz jakich to specow zatrudnia samsung, wiekszosc to
pokomunistyczne odpady.

> Ja chcę:
>
> plazmę o przekątnej około 40 cali z możliwością podłączenia
> (poprzez USB) do niej zwykłej komputerowej myszki i zwykłej
> komputerowej klawiatury, tak aby możliwe było korzystanie
> z telewizora jak z przeglądarki internetowej, ale bez
> włączania (i podłączania do TV) komputera

Odpowiedz na pytanie juz zapodalem kazdy samsung ze zlaczem USB i RJ45,
problemem moze byc ilosc zlacz USB ale wtedy mozna skorzystac z HUB'a
najlepiej aktywnego.