Re: Jaka grafika do D410PT?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 17 Jan 2012 - 13:00:01 MET

> Poszukuję grafiki, niestety wymagania są nieciekawe:
> - PCI
> - o wydajności nie gorszej, niż GF6100
> (...)
> Doradzicie coś?

Tak... Przeniesienie numeru do Ery.

IIRC najszybsze dostepne "dla ludzi" karty dla PCI
to bylo cos w okolicach FX5200 lub Radeona 9200.
Ktos zdaje sie robil tez GF 4 Ti4200, ale nie wiem,
czy uda Ci sie dostac.

Wszystkie powyzsze maja TDP na poziomie ~30-35W
Czyli w DOBRZE WENTYLOWANEJ obudowie da sie
je chlodzic pasywnie (choc bedzie im raczej cieplo).

Zadna nie ma DX 9c, OGL 2.0 ani shaderow w wersji 3
(technologie obecne w 6100).

Wydajnosc zadnej z powyzszych nie bedzie znaczaco
(jesli w ogole) wyzsza od GF6100 (z wylaczeniem 4Ti,
ktory powinien lepiej sobie poradzic z grami przeznaczonymi
dla DX8 i starszych, a i to pod warunkiem, ze tekstury
zmieszcza sie w pamieci karty)

Jesli o odtwarzanie filmow idzie, to IMHO z perspektywy
dzisiejszych kodekow wszystkie powysze beda sobie radzic
jednakowo zle. :)

pozdrawiam,
Vituniu.