Re: głośniki do PC

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 16 Jan 2012 - 13:11:21 MET

> czy Ktoś wie jak podłączone są głośniki do PC do tej wtyczki mini jack?
> to znaczy który pin to kanał lewy, który prawy, a który masa?

Hm... bardzo niezdrowo jest pytac na Usenecie o cos,
co przecietny rezus jest w stanie wygooglac w kilka sekund...

Ale co mi tam, odpowiadam: lewy idzie na srodek (sam
koniuszek minijacka), masa oczywiscie na zewnatrz.

Odpowiadam od razu na drugie (nie zadane jeszcze)
pytanie: lutownice trzymamy za ten chlodniejszy koniec.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
I naucz sie wreszcie obslugiwac Google, serio.