Re: Jaka jest optymalna prędkość nagrywania płyt DVD?

Autor: Animka <to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jan 2012 - 00:14:00 MET

W dniu 2012-01-15 15:27, Marek Dyjor pisze:

> jeśli uznać że to twoje nagrywarki są światowym standardem to tak :)
Ciort wie. Teraz kupilam zewnętrzną na USB (szybko nagrywa mimo tych
paranetrów) bo z komputera nie mogę wyciągnąć i przeczyśćcić nagrywarki
TSS Light scribe (starsznie mi jej szkoda, bo dobra była). Pioner w
komputerze działa dobrze, ale już mnie działa na nerwy. W Komputerze
dwie i jedna zewnętrzna.

--
animka