"Nieznane urządzenie" w płycie Asus M2A-VM

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sun 15 Jan 2012 - 16:19:16 MET

Cześć
Płyta M2A-VM, XP. Pomimo usiłowń odkrycia o co chodzi, wciąż mam w
managerze "nieznane urządzenie". Przekopałem BIOS i powyłączałem co tylko
mi się wydawało niepotrzebne, przeczytałem manual, przeglądałem stronę
Asusa co by tam jeszcze mi brakowało i kicha, nic nie umiem znaleźć :)
Zainastalowane stery chipsetu, audio i eternetu. W slotach płyty nie ma
żadnej karty, płyta działa na grafie on-board. Ma ktoś jakiś pomysł
jakiemu urządzeniu brakuje sterów?

--
Jacek