Re: Nagrywanie filmów na dysk zewnętrzny - TV Manta 3D.

Autor: Maru <maru_at_nospam.pl>
Data: Sat 14 Jan 2012 - 12:26:22 MET

No i w zasadzie sprawa jasna, ale dla mnie trochÄ™ dziwna. Odczytuje z
FAT32 oraz NTFS, ale tylko zapisuje na FAT32.
Podłączyłem ten dysk pod kompa i okazało się, że są jeszcze dwie
mniejsze partycje linuksowe, z tego co system rozpoznał to wynikało, że
prawdopodobnie pracowały w układzie RAID. Podmontować ich się nie dało,
a nie chciałem nic kombinować, żeby u mnie się coś nie posypało. Te dwie
partycje połączyłem i sformatowałem do FAT32.
Po podłączeniu do TV teraz można nagrywać na tej partycji (C:). Po
wybraniu partycji D: przy próbie zapisu pojawia się komunikat, że należy
dokonać formatowania dysku.
Czyli patrząc od strony oprogramowania, firma dała ciała taką niedoróbką
i brakiem obsługi NTFS do zapisu. Mógłbym jeszcze zrozumieć, że względu
na cenę zrezygnowano całkiem z NTFS, ale tak połowicznie?? Straszna hała.

Pozdrawiam.