Re: Problemy z kompem część dalsza

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 13 Jan 2012 - 23:31:43 MET

Dnia 13.1.2012, rageofhonor napisał(a):

> Stary zasilacz był starego typu i już mocno był zawalony kurzem. Otwory przy
> radiatorze były bardzo małe.

Co znaczy "starego typu"? To, że nie był nowy i był zakurzony nie oznacza,
że był gorszy od nowego. Jaki to model/producent starego i nowego
zasilacza? Widziałem już przypadki gdy "zamienił stryjek...".
Oddali Ci stary zasilacz? Jeśli tak, to teraz, po znalezieniu tej felernej
pamięci sprawdź ze starym - będziesz wiedział czy wymiana zasilacza była
konieczna. No chyba, że ten stary coś pokroju Codegen, wtedy nie ma
dyskusji - wymiana była zasadna. ;D

> Już mocno hałsował i się grzał.

To, że był głośny to faktycznie argument za wymianą. Choć nie trzeba zaraz
wymieniać zasilacz, wystarczy zmienić wiatrak na lepszy.
A to, że się grzał... nowy się nie grzeje?
Pewnie mniej bo niezakurzony. ;D
Ponadto grzanie zasilacza może oznaczać słabą wentylację "budy" - bywają
różne tego powody, od bałaganu w jej wnętrzu po jej niewłaściwy dobór.

> Chciałem
> najpierw pogadać z osobą która go serwisowała by się dowiedzieć jakie testy
> były robione by przez weekend samemu poszukać błędu.

Tak czy siak IMO serwis z umowy się nie wywiązał i powinien dokończyć
robotę. Choć może lepiej nie - skoro testowali sprzęt i nie doszli, że
(jak piszesz w innym poście) RAM jest uszkodzony. Jeszcze każą Ci wymienić
resztę "gratów" na nowe. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/