Re: Naprawa uszkodzonego systemu plików

Autor: DooMiniK <bachusmalpapostpl>
Data: Fri 13 Jan 2012 - 18:40:40 MET

On 12/01/2012 15:58, Maru wrote:
> [...]
[...]

> Spróbuj Testdisk, swego czasu uszkodził mi się bootsektor i dysk był
> widziany właśnie jako czysty. Testdisk przywrócił bootsektor i dysk
> działa do tej pory.

Podstawą odzyskiwania danych jest to, aby nic nie modyfikować
bezpośrednio na HDD przed skopiowaniem danych: czyli nawet
jak nie użyje 'małpki' do odzyskiwania danych (EasyRecovery,
czy coś podobnego), to powinen zrobić obraz dysku 1:1 (sektor
po sektorze).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel