Re: Problemy z kompem część dalsza

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Jan 2012 - 17:25:55 MET

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4f0efaf5$0$1275$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości

> Udało mi się go przeskanować nowszą wersją antywirusa i nic nie znalazł.
> Dodam jeszcze że Memtest nic nie znalazł tak jak 5 x test rozszerzony
> programem od Microsoftu.
> Pamięci to Twinmoss 2x1GB i 2x0,5GB
> Grafika: 8800 GT
> Procesor: AMD 5200+
> Płyta Gigabyte GA-MA69G-S3H
> Po błędzie komp nie zawsze chce wstać. Pojawiły się nawet kreseczki
> poziome na ekranie w trakcie startu i nie pełne okno powitalne biosu. Przy
> [...]

Chyba zlokalizowałem winowajcę: moduł RAM

PC Doctor zamarzł przy testowaniu grafiki Przy teście Video Pages na MODE DA
(13) na ekranie w tym momencie test pokazywał cyfry 1111111111

Przy teście programem Troub...... z Hirens boot CD (dokładnej nazwy nie
pamiętam) zawiesił się przy testowaniu kości pod adresem A0 przy teście
inversion mimo tego pokazał na chwilę PASSED. Podobnie było z testem CACHE.
Pozostałe moduły przeszły testy bez problemu.

Memtest 2.11 wywalił komunikat Unexpected interrupt - halting przy teście 5
Pass 32%, Test 11% Podczas Block move, 0 Errors

Obecnie testuję go nowszym memtestem (4,20) jak narazie już dawno minął
punkt w którym się przedtem wywalił.