Re: Najszybszy na dzien dzisiajszy PC...

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Thu 12 Jan 2012 - 12:59:43 MET

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał w wiadomości
news:bwlyutyj93sc.dlg@hell.heaven...

> Swietnie koresponduje tytul watku z tym co piszesz w kolejnych postach :-)

Mysle na glos - jesli Ci to przeszkadza zmien kanal ;)

Przeczesalem cennik najblizszego sklepu i jesli sie nie myle to
szalu nie ma. Wszystkie procki poza jednym mieszcza sie ponizej
1500zl. Nawet sporo ponizej. To jesny sygnal, ze ten jeden jedyny
ma taka cene tylko po to zeby nikt go nie zamawial ;)

Roznica realnej wydajnosci miedzy i7-960 a i7-990X jak znam zycie
bedzie na poziomie kilku %. Doplacac za to 3000zl to juz glupota.

Szczerze mowiac od dluzszego czasu nie sledze rynku i nie wiem
jakiej spodziewac sie roznicy wydajnosci miedzy takim Q6600
a w sumie z niewiele wiekszym zegarem i7. Wyniki testos sugeruja
spora roznice - nawet 5-7 razy. Prawda to?