Najszybszy na dzien dzisiajszy PC...

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Thu 12 Jan 2012 - 12:13:50 MET

Bry :)

Chyba musze zlozyc nowy komputer do ciezszej obrobki video HD.

Ilosc pamieci nie jest juz tak istotna - mysle ze 4-8GB wystarczy
- chodzi o moc obliczeniowa bo ciezsza obrobka potrafi isc
z wydajnosci kilka klatek / s lub nawet kilka s / klatke co
jest nie do przelkniecia na dluzsza mete...

Dyskow mam zapas, wiec nie musze kupowac.

Karta video w zasadzie bez znaczenia, bo tej obrobki ktora
robie karta nie wspiera...

Czyli stabilna plyta glowna i jak najszybszy procek.

Soft korzysta z wielu rdzeni, wiec prosze jak najwiecej ;)
Choc w sumie nie wiem z ilu, sprawdze...

Co proponujecie?