Re: Telewizor od urodzenia z klawiatru? pecetow?

Autor: <krzys2215_at_z.pl>
Data: Thu 12 Jan 2012 - 11:41:55 MET

On Tue, 10 Jan 2012 22:46:19 +0100, atm <_@vp.pl> wrote:

>Jeszcze chwila i bedzie malware na telewizor ;]

ciekaw jestem, ktora z firm antywirusowych wypusci program do ochrony
TV przed wirusami.

A czy tv ze skypem to kamerke podlacza sie pod usb czy jest wbudowana?
Mozna ja wylaczyc (przelacznikiem mechanicznym)? Boje sie, ze niedlugo
za jej pomoca beda nas podgladac.

Poza tym obecnie mam przeczucie, ze za chwile wszystkie tv z wyjsciem
w siec, beda nasz szpiegowaly co ogladamy....aby spersonalizowac nas
profil ogladacza. Sami sie pchamy w to bagno, jak swinie na rzez (na
facebooka).