Re: Telewizor od urodzenia z klawiatru± pecetow±

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed 11 Jan 2012 - 17:44:48 MET

Dnia Tue, 10 Jan 2012 19:41:51 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Czy ktoś zna telewizor z dobrym (dobrej jakości) dużym (ze 40 cali
> po przekątnej) ekranem fabrycznie dostosowanym do podłączenia doń
> zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwością przeglądania tym TV
> dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesujÄ….

Mam od miesiaca TV Panasonic Viera, co prawda tego nie sprawdzalem
organoleptycznie, ale pisza, ze (ostatnie zdanie szczegolnie, ale wklejam
calosc dla kontekstu):

"Być może wiesz już o unikalnej funkcji telewizorów Panasonic VIERA Connect.
Zapewnia ona dostęp do YouTube™, Eurosportu™, sieciowych albumów Google’s
Picasa™ oraz wielu innych nowych usług bezpośrednio za pomocą telewizora
VIERA. Jest to tak łatwe jak naciśnięcie pojedynczego przycisku, po
podłączeniu telewizora do szerokopasmowego łącza internetowego za
pośrednictwem kabla Ethernet lub sieci WLAN. A teraz usługa ta pozwala na
jeszcze więcej! Możesz spersonalizować swój własny interfejs wykorzystują do
21 różnych, charaktery-stycznych dla danego kraju aplikacji lub wykonywać
połączenia wideo Skype bezpośrednio na ekranie telewizyjnym. Podłącz
klawiaturę do gniazda USB i już możesz pisać wiadomości dla swoich
przyjaciół"

--
pozdro
R.e.m.e.K