Re: Z P965 na P45 konieczna reinstalacja ?

Autor: M.G. <marcogal_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Jan 2012 - 10:36:54 MET

W dniu 2012-01-10 09:12, wozniak grzegorz pisze:

> Ja proponuję instalację naprawczą zamiast czystej, nie tracisz wtedy nic z
> zainstalowanego softu.
W obecnym configu mam włączone AHCI i chyba nie będę tego zmieniał bo w
każdym innym trybie sys. nie startuje.
Dobry pomysł z odinstalowaniem kontrolerów ide ale z drugiej strony
myślę że może przed przełożeniem płyty zrobić odwrotnie czyli
zaktualizować stery. Bo do jednego i drugiego chipsetu jest chyba ta
sama paczka sterów od intela. Instalacja naprawcza to chyba też dobry
pomysł gdyby coś zawiodło.
Wkrótce dotrze do mnie płyta i będę próbował.
Chciałbym po prostu uniknąć konieczności powtórnej reinstalacji sytemu.