Re: Z P965 na P45 konieczna reinstalacja ?

Autor: Nunez <nunezikM_at_LPAgazeta.pl>
Data: Mon 09 Jan 2012 - 22:16:13 MET

W dniu 2012-01-09 10:20, M.G. pisze:
> Czesc,
> mam problem pytanie:
> -czy konieczna jest reinstalacja systemu Windows 7 x64
> gdy zmienie plyte główna ?
> Stara płyta byla na chpsecie Intel P965
> a "nowa" ma chipset Intel P45
> Czy wystarczy ewentualnie zaktualizowac sterowniki np. intel inf itp.?
> Mam nadzieje ze sys. "wstanie" po takiej zmianie bez reinstalacji ale
> czy na pewno ?

Myślę, że jeśli odinstalujesz wcześniej "kontrolery IDE ATA/ATAPI",
wyłączysz kompa i przełożysz płytę to jest duża szansa, że system
wstanie. Problem możesz mieć np. w różnicy pracy dysku na obu płytach
(SATA/AHCI), ale wtedy może pomóc wyłączenie AHCI w biosie nowej płyty
(tylko po co).
Spróbować nie zaszkodzi. Zrób sobie wcześniej backup najważniejszych
danych z partycji systemowej, jak nie ruszy to format i czysta instalacja.

--
Pzdr
Nunezik