Re: Co z postępem ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2012 - 21:45:50 MET

W dniu 2012-01-09 09:47, robot pisze:

> http://www.anandtech.com/bench/Product/53?vs=287

Ja za Quada dałem wtedy coś koło 650zł, a ten i7 jest 2x wydajniejszy
ale i 2x droższy. Więc architekturę poprawili - aczkolwiek nie jest to
skok jakiego bym się spodziewał. W dodatku Quad kręci się bez
zająknięcia na 3GHz (a i na 3,4GHz też działa - choć trochę niestabilnie).

Kupiłem wtedy trochę innego sprzętu - i to były chyba najlepsze zakupy
jakie dokonałem w życiu. Dolar był po około 2,20zł, lampa błyskowa za
którą wtedy dałem ok 1200-1300zł teraz jest najtaniej po 1700zł.
Mam nadzieję, że te piękne czasy szybko wrócą.