konto premium // karta AV usb

Autor: Lukasz <wpiszmojeimie_at_bojczuk.net.pl>
Data: Mon 09 Jan 2012 - 19:56:18 MET

Witam,
Dwa pytania:
1) szukam dostępu premium do rapidshare/filesonic itp. - serwisu który
obsługuje kilka tego typu stron i nie pobiera opłat za ilość danych
tylko za czas (dzień/miesiąc). Wcześniej korzystałem ze speedfiles.pl bo
można było wykupić dostęp jednodniowy, teraz przeszli na pobieranie
opłat za ilość danych co mi nie odpowiada.
2) Poszukuję karty wideo pod USB z wejściem wideo RCA (chcę podłączyć
kamerę analogową do laptopa). Możecie coś polecić?

--
Pozdrawiam
Lukasz