Re: jaki tuner DVB-T na USB/PCI

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 16:32:53 MET

Użytkownik "Krystek" <krystian@usunto.pl> napisał w wiadomości
news:4f099159$0$1637$c3e8da3$e408f015@news.astraweb.com...
> marfi wrote:
>
> Czy w takim razie dobrze rozumiem, że gdy wdrożą standard 1080i to ww.
> tuner nie będzie "sam z siebie" stwarzał problemów w zgrywaniu z taką
> rozdzielczością? Pomijam ograniczenia wynikające z CPU, płyty itp. Chcę
> się upewnić, że zapewniając te ostatnie na odpowiednim poziomie tuner nie
> będzie ograniczał możliwości zgrywania w wysokich rozdzielczościach.

  Nic nie wskazuje na to aby w najbliższym czasie w Polsce uległ zmianie
sposób modulacji sygnału DVB-T więc tuner powinien obsłuzyć dowolną
kompresję w dowolnej rozdzielczości. BTW: nagrywanie strumienia DVB wymaga
znikomej mocy procesora.

  Z praktyki wiem, że tanie chińskie tunery nie zawsze radzą sobie w wysoką
częstotliwością kanałów i o ile działaja poprawnie na np. ~600MHz to z
~800MHz mogą już mieć problemy.

--
marfi