Re: jaki tuner DVB-T na USB/PCI

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neostrada.pl>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 09:21:52 MET

Dnia Sun, 08 Jan 2012 00:30:47 +0100, Krystek napisał(a):

> Jaki możecie polecić tuner do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej do
> peceta z interfejsem USB lub montowany jako karta rozszerzeń? Czy każdy
> tuner DVB-T umożliwi zgrywanie obrazu, czy też trzeba zwracać na coś
> uwagę przy wyborze modelu? I czy ogólnie możliwe jest zgrywanie obrazu w
> rozdzielczości lepszej niż DVD, czy też do takich celów trzeba się
> zaopatrzyć w tuner inny niż współpracujący z PC? Dziwne to trochę dla
> mnie bo widuję opisy "kompatybilny ze standardem 1080i" ale tylko
> "umożliwia nagrywanie w rozdzielczości DVD i standardzie MPEG-2". Czy
> [...]

Obecnie używam tandemu:
http://www.hollex.pl/karty-dvb-do-pc/1909-karta-pcie-anysee-e7-ps2-plus-pilot

i modułu CI
http://www.hollex.pl/moduly-ci-cams/1905-modul-ncam-hd-dla-n-na-karte

Ten tuner mimo że jest w postaci karty jest podpinany do USB. Bez problemu
można nagrywać w HD. Firma dosyć nowa i oprogramowanie mocno niedopracowane
(nie działa Timeshift a sheduler nie włącza tunera) ale ogólnie jestem
zadowolony.