[Prośba] Ktoś z was ma sterowniki do Orinoco Gold?

Autor: Atlantis <NOSPAMmarekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Jan 2012 - 23:13:36 MET

Używałem tej karty ze starym laptopem. Ostatnio wyciągnąłem go,
przeinstalowałem system i pojawiła się przykra niespodzianka. Brak
steroników do wspomnianej karty. Przez Google nie mogę znaleźć niczego,
co by działało. Większość wyników odsyła mnie do nieistniejącego już
najwyraźniej zasobu na stronie producenta. Kilka plików zip zawierało
same pliki bez instalatora, ale po wskazaniu ich kreatorowi jaki pojawia
się po wykryciu nowego sprzętu nic się nie stało - a więc pudło.
Na Allegro jakiś człowiek sprzedaje te karty za grosze, podając w opisie
link do rzekomych sterowników. Taa... Jakie tam sterowniki... Plik exe
to jedynie automatyczny downloader, który najwyraźniej kiedyś miał je
ściągać, gdy jeszcze miał skąd. ;)

Może u kogoś uchowała się oryginalna płytka? ;)