Re: Asrock, Asus... (co kupić)?

Autor: Terminator Pi <kruk_at_epsilon.rdc.pl>
Data: Sat 07 Jan 2012 - 12:09:24 MET

On 2012-01-07, Rados³aw Sokó³ <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:
> Z kolei mia³em/mam kilkana¶cie komputerów z p³ytami Gigabyte
> i tylko z kilkoma starszymi s± problemy (na przyk³ad teraz
> mam na warsztacie jedn± p³ytê Gigabyte z wyschniêtymi kon-
> densatorami po niezbyt prawid³owym u¿ytkowaniu przez w³a¶ci-
> ciela). Sam piszê ten tekst z domowego komputera z p³yt± Gi-
> gabyte.

Tia. Mieli¶my Gigabyte (niestety, nie pamiêtam które). Mia³y tak sprytnie,
¿e mimo ustawienia "na sztywno" 100-FDx na interfejsie sieciowym, co jaki¶
czas losowe komputery prze³±cza³y siê na autodetekcjê (ale nie w sensie
zmiany ustawieñ w systemie, tylko w sensie rzeczywistego dzia³ania).

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |