Re: Jaki Win7 do tego sprzetu

Autor: ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_barg.rh>
Data: Fri 06 Jan 2012 - 10:46:35 MET

Dnia Thu, 05 Jan 2012 19:22:12 +0100, Goomich napisał(a):

> Przyznam szczerze, że 64bit to dla mnie tak oczywista oczysistość, że
> nawet nie pomyślałem.

Nie wszyscy tak myślą, trzeba im o tym przypominać. A na dodatek żądają
uzasadnienia wyboru akurat takiego systemu na 32 bitowym. Nadal pokutuje
przeświadczenie o niedostępności sterowników do większości urządzeńna
systemy 64 bitowe.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz dzwoni do Schellenberga i melduje: