Re: Asrock, Asus... (co kupić)?

Autor: Zenek <tywiesz_at_pot.pl>
Data: Thu 05 Jan 2012 - 22:15:12 MET

W dniu 2012-01-05 22:07, $M$ pisze:
> Witam Grupę Wszechwiedzącą ;-) .
> Szukam właśnie płyty głównej pod s.1155 i mam dylemat.
> Nie mówię tu o dokładnym wyposażeniu płyt,
> bo każde w segmencie cenowym do ok. 500 zł jest podobne
> (wybiorę co mi trzeba ;-) ).
> Płyta będzie pracowała z procesorem i5 2500K.
> Zastanawiam się nad różnymi modelami dwóch firm:
> Asus i Asrock.
> Asus ma renomę, teoretycznie bezawaryjne i bezproblemowe płyty.
> Asrock chyba nie ma renomy - kiedyś więcej siedziałem w sprzęcie,
> jak ta firma wchodziła na rynek mówiło się o niej że to najtańszy złom.
> [...]

Prawda jest taka ze ciezko dzis znalezc kiepsko jakosciowo plyte glowna.
Wiekszosc i tak jest dlubana przez male chinskie raczki w jednej fabryce
reszta to belkot marketingowy i proces projektowania ktory jest dzis tak
zautomatyzowany ze tak jak wspomnialem ciezko kupic cos kiepskiego.

ASUS to przereklamowane jedno z miliona gowno made in china. Mam plyte
ASROCK'a od lat i dziala z lepszych jakosciowo (wykonanie) mialem w reku
tylko Intel'a