Re: Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 05 Jan 2012 - 15:16:27 MET

On 05/01/2012 14:04, Vituniu wrote:
> ;)
>
> A jest taka? Bo widze wylacznie "lite", ktore owszem
> jest darmowe ale "not for commercial use".

Mea culpa, doczytałem że to w biurze. Pomijając fakt, że nikt do
więzienia nie trafi za zainstalowanie wersji domowej na 5 minut, to są
też inne programy:

http://www.astra32.com/download.htm

> Poza tym - to jest na prawde wyprawa z armata na komary.
> CPU-z ma niecale 900 kb, nie wymaga instalacji, jest darmowy
> i zrobi dokladnie to, czego potrzeba - poda model plyty glownej
> oraz ilosc i rodzaj poszczegolnych modulow pamieci.

Armata na muchy to jest sciąganie linuxów i bootowanie z CD.

CPU-Z mam właśnie otwarty i jedyne co pokazuje, to ilość dostępnej
pamięci i jej taktowanie, a nie ilość zajętych i wolnych slotów na
płycie głównej.

--
Pozdrawiam,
Kamil