Re: Wymiana procesora P4-P4HT a WinXP.

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 05 Jan 2012 - 14:56:22 MET

> a wiesz że całkiem możliwe?

Ale tych nie bylo pod s478... Tylko na nowsza podstawke LGA.
Poza tym - owszem - grzaly sie mniej niz Prescoty, ale nie tak znowu
malo, zeby obskoczyc je pasywnym chlodzeniem.

> składałem kompa z tym prockiem jakieś 3-4 lata temu - więc
> moło mi sie coś potaśtać - ale pamiętam że różnica zużyciu prądu
> była znaczna cały komp zużywal ~60W podczas gdy zwykły p4
> sam proc tyle zużywał - lub więcej (chyba nawet do 105W)

Hm... Sa mobilne Pentium 4-M i Mobile Pentium 4 dla s478.
W duzym skrocie - Northwood / Prescott z nizszym napieciem
i dolozonym speed step'em (czy jak to to sie tam nazywalo)
co dawalo TDP od jakis 30W w gore.

Owszem - to jest jaki pomysl. Tylko trzeba miec plyte glowna
potrafiaca zejsc z napieciem vcore ponizej 1.3V...

pozdrawiam,
Vituniu.