Re: Odp: [spam] kupię 1 GB SDRAM 133 Mhz

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Jan 2012 - 15:07:35 MET

On 3 Sty, 18:06, "PC" <p_...@poczta.onet.pl> wrote:
> Ja mam 2x 512 133MHz - dok adnie KVR133X72RC3L/512 (w zestawie z p yt Intel
> server board SDS2 (2x Pentium III 1266MHz)) Taka ciekawostka historyczna.
>
> PC

Ja z ciekawostek historycznych mam PG Abit BE6 II z CPU PIII 733 Mhz
(chyba) i trzymam ją, bo w 2004 roku proponowali mi za nią ok. 50 PLN,
a ja za nią pod koniec 1999 roku dałem za płytę (tylko płytę) całą
ówczesną pensję (coś koło 800 PLN chyba). Więc ją trzymam i nie
rozstaję się z nią. Drugi kompik w domu zawsze może się do czegoś
przydać :)))))

Kiedyś nawet się zabiorę i zaaplikuję jej najmocniejszy procek, jaki
udźwignie, po wcześniejszym zapodaniu PG nowszego Biosa. O właśnie mi
się przypomniało, jak często padały te przelotki SLOT1-PGA370 (?). Ja
- na szczęście mam taką przelotkę firmową, chyba też Abita i ona mi
wiernie służy.
Pozdrawiam.