Re: -12V, -5V

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 03 Jan 2012 - 12:00:58 MET

> Ale chyba tylko na ISA.

Raczej tak.

Takie zasilacze SFX na przyklad nawet w specyfikacji
maja przewidziany brak -5V i notke o koniecznosci
wziecia tego pod uwage, jesli w systemie zgodnym
z SFX ma sie pojawic magistrala ISA.

Hm... swoja droga zakladam, ze chodzi im o fizyczne
sloty tego standardu, a nie o sama magistrale jako taka.
Bo ta ostatnia w szczatkowej formie jest wszedzie tam,
gdzie pojawia sie kontroler stacji dyskow.

Wydaje mi sie tez, ze -5V bylo tez wykorzystywane
przez kontrolery pamieci DRAM w XT... albo moze
to bylo jeszcze wczesniej?

Mam skleroze :/

pozdrawiam,
Vituniu.