Re: plyty DVD DL

Autor: I.Tichy <i.tichy_at_i.tichy.pl>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 10:51:59 MET

Rafal <bezspamu@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

>nagrywałem nagrywarką z środkowej półki, a na płytkach
>z górnej półki cenowej. Takie jakie w owym czasie były dostępne.
>Dobrze wiemy, że piersze DVD+R nie były najlpesze.

Ale jesli juz, to problem dotyczyl jakosci plytek a nie, ze format zapisu
czy standard byl kiepski.

>Chciałbym wiedzieć czy taka sytuacja ma miejsce z BR25

Ja nie mam problemow opisanych przez Ciebie i wszystkie
plytki czytaja mi sie tak samo jak w dniu zapisu, ale ja nagrywam zawsze
z najwolniejszymi mozliwymi predkosciami. Tak samo z BR,
moja pierwsza nagrywarka BR-HD DVD (za AFAIR ponad 1k pln) juz sie
co prawda zrabala, ale plytki sa ok. Nie wiem czego tu sie bac i co tu roztrzasac.