HTPC ale nie jaki¶ słabeusz tylko maksymalnie wydajny

Autor: sexbox <sex.box_at_wp.pl.NIECZYTANY>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 05:32:09 MET

Chcę zrobić mały i energoszczędny komputer typu HTPC.

Ale nie ma być tylko do YouTuba czy też odtwarzania filmów,
ale także do ewentualnej pracy
(aplikacje do edycji grafiki, edycji video i innych zasobo-żernych programów)
+ okazjonalnie do gierek.

Czyli na codzień, ma być ekonomiczny ale jak trzeba maksymalnie wydajny.

Wymy¶liłem że będzie na bazie AMD A8-3650.
(bez dodatkowej grafiki, bez napędu, z jednym dyskiem)

Ale co więcej wybrać to nie za bardzo mam pomysł.

Chciałbym jak±¶ eleganck±, do¶ć mał± (ale bez przesady) obudowę.
Tu z tanich (a ma być tania) znalazłem tylko:
GoldenField slim 2082B
do tego jaki¶ zasilacz - ma być tani i dobry - jaki??

Ponoć A8-3650 się mocno grzeje,
to boxowy wentylator bym chciał wymienić na co¶ lepszego,
tak do ok. 150zł - ale musi zmie¶cić się w płaskiej obudowie - co polecicie??

Wszelkie inne uwagi mile widziane.

Nie składałem nigdy kompa w małej obudowie.