Czy słaba lub już stara bateria na płycie może powodować problemy?

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Sat 31 Dec 2011 - 19:15:15 MET

Dzisiaj zawiesił mi się komputer i po resecie miałem rok 2007. Zmieniłem w
BIOSie na poprawną datę i ponownie zresetowałem komputer i obecnie trzyma
datę. Zaczynam się zastanawiać co sie dzieje bo od kilku tygodni obiawy są
następujące bad sectory i ekrany śmierci. Czy winowajcą może być bateria nie
trzymająca już parametrów? Komputer leci 24h, 7 dni w tygodniu. Praktycznie
365 dni w roku, od kilku lat z małymi przerwami. Bateria na płycie nigdy nie
wymieniana.