Re: Były kiedyś karty graficzne...

Autor: Rafal Jankowski <jankowsr_at_oceanic.wsisiz.edu.pl>
Data: Fri 30 Dec 2011 - 13:42:29 MET

On Fri, 30 Dec 2011, Kamil 'Model' wrote:

> A ekran TV to o to ma niby być?? Według mnie ekran TV to nic innego jak obraz
> telewizyjny czy tam to co widzimy w TV. A chyba raczej o to chodzi
> wątkotwórcy, co by tv na kompie sobie oglądał

No ale chodzi o oglądanie TV na kompie kiedy ten telewizor jest włączony
czy jak jest wyłączony? Bo jak jest wyłączony to raczej potrzebny mu
zwykły tuner TV do PC(zintegrowana grafika już chyba nie, bo jakąś kartę
graficzną już pewnie ma) i to pewnie z DVB-T/mpeg4, a nie tylko analogowy.
A jeżeli telewizor jest włączony to chyba tylko taka do emisji ujawnionej.