Re: Były kiedyś karty graficzne...

Autor: Rafal Jankowski <jankowsr_at_oceanic.wsisiz.edu.pl>
Data: Fri 30 Dec 2011 - 10:40:13 MET

On Fri, 30 Dec 2011, Kamil 'Model' wrote:

> zapewne chodzi o ATI All-in-wonder
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/All-in-Wonder
>
> stare karty, na alledrogo pewnie do znalezienia

Taka karta to zwyczajne 2w1 tzn. grafa + tunerTV i żadnego ekranu TV
raczej ona nie wyświetli.
Kiedyś byłem na jakimś tam szkoleniu państwowym w WSI dot informacji
niejawnych i tam mówili, przy okazji emisji ujawnionej, że są urządzenia
pozwalające odbierać bezprzewodowo obraz z urządzeń typu
telewizor/monitor. Nie wiem tylko z jakiej odległości, jaka antena do tego
jest potrzebna, jaka jest tego jakość ani gdzie to można kupić.