Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 27 Dec 2011 - 19:41:01 MET

Dnia 27-12-2011 o 15:58:38 JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):

> Raczej 10 milionów. Wątkopodawca sięgnął do czasów sprzed denominacji.

Ale czekaj,pamiętam że za monitor dałem jakieś 2.3tyś, to był chyba AID
17" najlepszy w Polsce.. Do teraz tego żałuję.. Bo za jakies pół roku i
później roj wyszły dobre trinitrony flat

Nie moge tego zakupu wybaczyć sobie..

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."