Re: Jaki monitor kupić

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Mon 26 Dec 2011 - 21:35:54 MET

Użytkownik $M$ napisał:

> Może w jakimś MediaMarkcie coś zobaczysz...
> Niestety teraz trudno znaleźć sklep
> który ma kilkanaście lepszych monitorów na składzie.
> To mrożenie kasy.
> Jakbyś taki znalazł to daj znać.

bit w krakowie, zwykle mieli wiecej lepszych (eizo, nec) - dostepnych od
reki :) Tak wlasnie kiedys wybieralem swoje obecne eizo, poszedlem i
"przymierzalem" 5 modeli idac w goreeeeeeee... Wydalem 3 x wiecej niz
planowalem, ale jestem zadowolony. Bo od reki o mozna byoi poogladac.
Wiec nie zaluje nawet tego, ze moglem przez ceneo kupic 300 zlotych
taniej... Ale musialbym czekac... :)