Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Mon 26 Dec 2011 - 20:17:06 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk"
> Dnia Fri, 23 Dec 2011 17:04:12 +0100, LP napisał(a):

> Tak jakoś wychodziło. Fizyk na przykład ładnych parę minut się
> zastanawiał z
> ciężkim zdumieniem na twarzy, o co mi chodzi, jak rzuconą we mnie kredę
> odrzuciłem w jego kierunku i na pytanie „co to miało być” dostał
> odpowiedź
> „trzecia zasada dynamiki Newtona w praktyce”. ;)

Jeśli fizyk (co jest wszak bardzo prawdopodobne) nie dosłyszał i pomylił
dynamikę z termodynamiką to nie dziwię się, że wasze stosunki mocno oziębły

> Nie. Nie mam. Na studiach licencjackich byłem, ale takowych nie
> skończyłem.

Ot, szczera, artystyczna dusza:
http://www.youtube.com/watch?v=UAaW1BUSPP8
1:10

> A ładna ta magisterka? ;D

Jak brzydka to odpuszczam, a jak ładna to się dzielić nie zamierzam ;P

> Moment - podkręcanie procesora to jednak ustawianie go do działania z
> parametrami, których oficjalnie wcale nie miał wytrzymywać. To czy się
> uda, czy nie, to zawsze jest trochę loteria.

Tak, używanie płynu do mycia szyb do czyszczenia monitora to swoista
loteria
z tym że szansa na zepsucie onego jest odwrotnie proporcjonalna do
trafienia głównej wygranej..

> Ja akurat matryce czyszczę kupionym w Vision Express płynem chemax 3 do
> doprowadzania do czystości okularów, obiektywów czy innych soczewek (np.
> w lornetkach) i miękkich, papierowych ręczników. Czysta woda nie jest na
> tyle skuteczna.

No, nareszcie!

> Po prostu staram się sobie nie
> zaszkodzić. Jeżeli płyn do czyszczenia okularów (kosztujących mnie raz na
> jakiś czas około 200 zł) się sprawdza

Znałem kiedyś pewnego "artystę", który po takim wyzwaniu załamałby się
niechybnie, bo dla niego ściereczki do obiektywu za jedyne 19,99 to już był
"superprodukt kupiony u supersprzedawcy".

> i na monitorze (kupno którego, to już
> wywalenie ponad 3 kPLN), to ja testować innych środków - być może
> skuteczniejszych - jednak nie będę.

Myślę, że to była jednak cyfrowa literówka, ale jakby co, to masz tu namiar
na ten sam płyn za dziesięciokrotnie mniejszą sumę:
http://www.twojesoczewki.pl/index.php/product/show/id/138
;)))

heh

--