Re: Podlaczenie bramki VOIP

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 25 Dec 2011 - 13:15:02 MET

On 2011-12-25 00:11, Maciek wrote:

> Dostalem od ISP bramke VOIP. Problem w tym, ze mam router Wi-Fi (TP-Link)
> bez zadnych portow kablowych, a bramke nalezy podlaczyc kablem do routera.
>
> Czy jest jakas mozliwosc skonfigurowania polaczenia tak, zeby bramke VOIP
> wpiac kablem do karty sieciowej w komputerze?

Mozliwosc jest. Zrob sobie tzw Mostek pomiedzy karta WiFi a ETH (pojecie
w systemie operacyjnym, nie sprzetowe), dzieki temu wszystko co wleci na
WiFi, poleci takze na karte ETH.

Generalnie bramka powinna miec dwa porty ETH, ktore moa pracowac jako ow
wlasnie Mostek (Bridge), mozesz tez sprobowac wpiac ja przed router (nie
napisales jak dostawca dostarcza Ci sygnal - po ETH?).