Jaki monitor kupić

Autor: Gejzero <gejzer__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Dec 2011 - 10:45:26 MET

Witam,
Z uwagi że w przedświątecznym prezencie pad mi monitor, biorę pod uwagę
zakup nowego.
Stary model to Samsung 215TW z matrycą S-PVA, nie ukrywam że jak dla mnie to
byl bardzo dobry monitor. Szukając czegoś aktualnie chciabym aby parametry
obrazu byly nie gorsze niż w moim starym monitorze. Czy możecie polecić coś
w granicach 22"-24" z dobrą lub bardzo dobrą matrycą ? Spędzam sporo czasu
przed tym monitorem i nie chcial bym wywalić kasy na jakiś bubel. Dodam że
nie gram także nie musi mieć wygórowanych parametrów czasowych. Nie obrabiam
grafiki także jakies profesjonalne monitory z górnej pólki odpadają, ale jak
się wczytalem w parametry poszczegolnych matryc to chcialbym zostać przy
S-PVA oczywiście jeżeli takie matryce są jeszcze stosowane w sprzęcie
średniej klasy. Ostrość i kąty i glebia kolorów przynajmniej jak ten stary
Samsung no i oczywiście panorama ;) już się przyzwyczailem do takich
proporcji ekranu.

Pzdr. Gejzero