Re: i7 i HT

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sat 24 Dec 2011 - 12:07:43 MET

Dnia Sat, 24 Dec 2011 11:37:43 +0100, sumar napisał(a):

> Mój czynik w pełni zgodny z RFC dałby US-ASCII, a nie ISO-8859-1, przy
> braku polskich znaków.

Ach, nieporozumienie. oczywiście, qwerty odpowiadał Zenkowi z tym ISO. A ja
poplątałem z Remkiem. Remka czytnik, 40Tude, prawidłowo wrzucił US-ASCII w
reakcji na brak pliterek a Zenka czytnik, Thunderbird, wrzucił ISO-8859-1.
Nie znam zasad jakimi się posługuje Thunderbird, więc się nie wypowiem. Ale
mi chodziło o Remka :)

--
Jacek