Re: Rozwiązania wielodyskowe tzw. backplane

Autor: Krystek <krystian_at_usunto.pl>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 10:07:14 MET

januszek wrote:
> To są tylko pudełka na dyski. Bez kontrolera.
> ps. tu masz dla odmiany taki z kontrolerem: allegro.pl/i2003586508.html
> ;)

Mi chodzi właśnie o takie obudowy tzw. backplane. To co wskazałeś jako
obudowa z kontrolerem nie wygląda mi na backplane, ale nie wiem, nie
znam się.

Ponawiam więc pytanie, czy obudowy backplane będa działać z kontrolerem
na płycie czy też mogą wymagać czasem konkretnych kontrolerów i trzeba
uważać przy zakupie?

Krystian