Re: Notebooki z klawiatura numeryczna i normalną

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 14:39:22 MET

On 21/12/2011 13:21, MC wrote:
> Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Nie jest tak źle, a te opóźnienai to wybudzenie ze stanu śpiączki, w
> którą dla oszczędności baterii zapadają. -- Używam już kilka lat, bez
> większych problemów.

Z dobrymi tego problemu też nie ma, mam sidewindera X8, odświeżanie
500Hz, ze śpiączki budzi się w kilkanaście ms (a przynajmniej
niezauważalnie). Jedyna wada to bateria starczająca na kilkadziesiąt
godzin, ale nie ma problemu z podładowywaniem podczas pracy.

Bezprzewodową klawiaturę MS 3000 też używam bez najmniejszych kłopotów.

Najwięcej na bezprzewodowe peryferia narzekają ludzie kupujący jakiś
shit z koszy w supermarketach i inne manty z allegro..

--
Pozdrawiam,
Kamil