Re: mysz do notebooka bluetooth

Autor: Jarx <jarxr_at_bezreklam.wp.lp>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 09:45:15 MET

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci
news:o0o0f75kr97vkhffcmrbpqs95oteqmuqe1@4ax.com...
> potrzebuje szybko wybrac mysz do notebooka na bluetooth w cenie < =
> 100 zl (lub blisko). Zasilanie najlepiej na 1xAA
> Macie jakies swoje typy? Notebook (starszy) ma tylko 2 porty USB i nie
> chcialbym blokowac portu na nano odbiornik.

Witam!
Ja z powodzeniem uzywan takiej:
http://www.alibaba.pl/klawiatury-i-myszy/mysz-manta-bluetooth-mouse-mm764-mm-764/p-c0361354

Jest dostepna w Selgrosie, ostatnio widzilem ja tam za 45 brutto, w innych
marketach róznie od 39-90 zeta. Ja uzywam jej juz póltora roku, bateria
spokojnie mi wystarcza n 6 miesiecy, przy uzywaniu ok 10h tygodniowo.

pozdrawiam
Jarx

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6729 (20111220) __________