Re: koszyki 3.5" do obudowy

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 20 Dec 2011 - 12:27:18 MET

On 2011-12-19 23:00, geos wrote:
> może ktoś z Was się orientuje gdzie można nabyć koszyki/ramki pod
> urządzenia 3.5" montowane do obudowy tak jak na zdjęciu poniżej?
>
> http://geos2005.republika.pl/koszyki.jpg

Poczekaj, czy te ramki sa 5 1/4"?
Mozliwosci masz wiele, obudowy SATA mieszczace po kilka dyskow 3.5",
mocowania stalowe/aluminiowe 5 1/4" do 3.5" (wazne jest przewodnictwo
cieplnie)

Ramek/obudow jest sporo, szukaj pod haslem backbone case. Jezeli
wystarczy Ci Sata-I, to dla przestrzeni 3x51/4" mam obudowe na 4HDD 3.5"
za grosze.

w razie czego daj znac