Re: kamerka z doświetleniem

Autor: Artur Nowicki <nowiart_at_poczta.fm>
Data: Mon 19 Dec 2011 - 18:01:44 MET

> Przetwornik zdaje się taki sam, jak w starszej Pro 9000, więc też
> polecam. Jedyny problem z tymi logitechami to uchwyty, 9000 ma kabel USB
> z boku i cienką nóżkę, na której przewraca się od samego ciężaru
> przewodu. 910 nie wygląda lepiej.

Miałem (a właściwie ciągle mam) 9000, kupiłem C910. Ta nowa jest
stabilniejsza, nóżka co prawda z plastiku, ale z gumowanymi elementami,
ładnie się trzyma monitora. Także zachowanie w ciemnym pomieszczeniu
jest inne na korzyść C910. Dziwi mnie jeżeli to ten sam przetwornik, ale
lagi i "motion blury" z 9000 nie występują w C910.

/Artur