Re: Notebooki z klawiatura numeryczna i normalną

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 19 Dec 2011 - 15:58:35 MET

On 16/12/2011 13:04, Radosław Sokół wrote:

> Raczej jakie zalety ma komputer przenośny *z* klawiaturą
> numeryczną?
>
> W życiu nie miałem potrzeby użycia klawiatury numerycznej
> na komputerze przenośnym (na stacjonarnym owszem, używam
> dość często). Po prostu poważne prace i tak się robi na
> komputerze stacjonarnym, albo przynajmniej podłączonej do
> przenośnego normalnej, wygodnej klawiaturze.

Ja w życiu nie miałem potrzeby wszczepienia sobie zastawki serca, ale
daleki jestem od wygłaszania publicznie teorii o braku zalet takich
procedur.

Skoro pracujesz w dużym biurze, to pewnie nieraz widziałeś różne
kontrole, choćby ze skarbówki. Siedzą, liczą na tych laptopach, tłuką
liczby aż się kurzy. Ale co ja tam wiem, po co komu numeryczna.

> Komputer przenośny z klawiaturą numeryczną dodatkowo ma prze-
> sunięty blok główny w lewo, przez co normalne pisanie jest
> mniej wygodne.
>
> Pomijam już fakt, że komputery przenośne z ekranem rzędu
> 15.4"-15.6" są mało... przenośne. W życiu już bym sobie ta-
> kiego nie kupił. Już nawet noszenie mojego 2 kg 12" jest
> mało wygodne.

A taka ciężarówka? Panie, duże to, pali ze 30 na setkę, mało zwrotne.
Kto to kupuje?

--
Pozdrawiam,
Kamil