Re: Maxtor Basics Desktop Storage 500GB USB padł

Autor: Kazimierz <analizy_at_filtrantyspamowy.analizyrynkowe.cal.pl>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 21:56:04 MET

W dniu 2011-12-18 21:15, Irokez pisze:

> A ozę wystarczy rozbebeszyć obudowę i wyciągnąć dysk a następnie go po
> ludzku podłaczyć do SATA?
> JAk padł tylko mostek USB-SATA to dane wszystkie masz, i ja bym od tego
> zaczął. A jak to nie pomoże to dopiero na grupę kto pomoże.

Mógłbym tak zrobić, ale dysk jest jeszcze na gwarancji. Mogę odesłać
dysk i dostać nowy, żegnając się z danymi. Mogę otworzyć obudowę i
spróbować odzyskać dane, ale pewnie stracę gwarancję nie mając pewności
odzyskania danych. Dlatego chciałbym wiedzieć, co inni użytkownicy
zrobili w takim przypadku i jak się to skończyło.

Może coś się stało z kablem USB, ale szansa na to, że on jest przyczyną
awarii, jest moim zdaniem nikła. Na razie nie mogę go sprawdzić, bo nie
mam drugiego kabla.

A z jakiego powodu może paść mostek USB-SATA? Można go jakoś
zdiagnozować bez otwierania obudowy?

Dzięki,
Kazimierz