Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: Bydlę <pan.bydle_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 00:11:53 MET

On 2011-12-17 21:17:20 +0000, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

> Jasne, inwestowac kilka kpln w sprzet

Jasne. O ile praca jest tak ważna, że trzeba ją dokończyć w 3 godziny
podczas braku prądu.
Nie próbuj jednak atakować mnie za to, że tak ważna praca może być
zawalona z powodu kiepskiej płacy...

> i licencje oprogramowania

To nie jest problem w przypadku kilku przynajmmniej firm, zezwalających
na używanie albo tu, albo tam.

> zamiast
> zapewnic zasilanie tego, co sie juz ma.

No właśnie z zasilaniem jet problem, stąd przecież pytanie o
kilkugodzinnego upeesa...
;>

> Genialne w swej prostocie :)

Czasem inne spojrzenie na sprawę pozwala znaleźć nieoczekiwane
rozwiązanie - nie traktuj tego pomysłu jako rozkazu.
;>>>

> Poza tym, jak juz pisalem - nie trawie laptopow

Ja ich używam, nie trawię.

> i nie zamierzam slepnac prz
> malym ekraniku.

???
Jak wielki jest ekran, który chcesz zasilać z UPS przez 3 godziny?

--
Bydlę