Re: ceny dysków twardych

Autor: Rafal <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 17 Dec 2011 - 11:06:39 MET

RadoslawF wrote:

> Jakie kopiowanie dużej ilości plików na małej partycji systemowej ?

Na partycji systemowej zwykle są programy. Sam mam taki jeden,
który ma 10 tys. plików. Podczas pracy połowa z nich jest intensywnie
czytana, a i też idzie trochę na zapis.
HDD tutaj wymięka :)
Poza tymn sama praca systemu bazuje przciecież na odczycie dużej
ilości małych plików. Czas urochomienia windows przy zastosowaniu
SSD może się skrócić nawet 4 razy

> Fantazjujesz aby innych przekonać do wydania pieniędzy.

Jak ktoś ma DOS'a to faktycznie nie warto.