Re: ceny dysków twardych

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat 17 Dec 2011 - 10:57:46 MET

Dnia 2011-12-17 09:19, Użytkownik Mateusz napisał:

> a ja pisze o szybszym uruchamianiu wszystkich aplikacji, a nie o tym, ze
> mi system szybko startuje.

A ja piszę o swoim komputerze domowym, nie uruchamiam na nim
co pięć minut nowego programu więc kwestia czy program startuje
w minutę, pół czy ćwierć nie robi dla mnie różnicy, a wydanie
dodatkowych kilkuset złotych na dodatkowy synki dysk już robi.
Czy to jest takie trudne do zrozumienia ?

Pozdrawiam