Re: ceny dysk贸w twardych

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 22:14:55 MET

On 2011-12-16 22:09, qwerty wrote:
> U偶ytkownik "Rafal Lukawski" napisa艂 w wiadomo艣ci grup
>
> Akurat siedz臋 teraz w handlu i robimy to zdalnie. Mamy serwer na drugim
> ko艅cu polski i nigdy nie wy艂膮czamy programu.

> Jaki normalny pracodawca wydaje kilkaset ty艣 z艂 (do wszystkich
> komputer贸w), 偶eby pracodawca zaoszcz臋dzony czas przeznaczy艂 na stanie
> przy automacie z kaw膮? Pracownik w艂膮cza komputer i zanim on wystartuje
> wykonuje kilkana艣cie innych rzeczy.

Jezeli jestes w terenie, jezeli sprzedajesz uslugi, robisz prezentacje,
to wyglada troche inaczej. To nie zdalny serwer ze wszystkim w RAM. Pare
SSD dla kilku osob, to teraz nie kilkaset tys. zl a gora 1-2 kpln
brutto, czyli nic.

biurwy i biurowcy nie musza miec SSD. Moga sobie siedziec i garbic sie
nad startujacym systemem. Ostatnio znajoma opisywala mi zalety systemu,
ktory startuje 30 min... jest czas na kawe, na plotki :)